torsdag 22 april 2010

Till Tage o Jamie

V

En månad ..... mormors små kämpar !

7 kommentarer:

Cici sa...

Törs jag fråga hur läget är just nu? Detta inlägg kan man tyda på många sätt.

strandskatan sa...

Cici: Det har varit ett par dagar med mycket oro. Båda pojkarna har en infektion och får antibiotika.
Lille Tage fick tyvärr läggas i respirator igen medan Jamie svarar bättre på medicinen och mår efter omständigheterna ganska bra.
Livet är just nu som en berg och dalbana och man pendlar mellan hopp och förtvivlan.

Markattan sa...

Tummar hålls i markatteland!

Markattan

XXX sa...

En stor kram till mormor och hejarop till småkrypen....Heja heja heja!

strandskatan sa...

Markattan o Dht: Tack för heja-rop och hållna tummar ! Det behövs mycket sådant just nu.

Ännelaij sa...

Åh, de små liven.
Jag håller alla tummar och allt vad jag kan hålla i.
Det är så jobbigt att inte kunna göra något då man är i den situation som ni är i.

Fast såklart hjälper hållna tummar.
Och jag hjälper till med mina.

strandskatan sa...

Ännelaij: Tack ! Ja det är svårt att inte kunna påverka situationen utan helt och hållet lita på läkarna. De små får en fantastisk vård och personalen är underbar ! Fast hållna tummar skadar inte i alla fall !