söndag 26 september 2010

Jag,jag,jag ....

Jag, jag, jag ... vad sysslar jag med egentligen ?
Ibland känner jag mig väldigt inskränkt .
Många skriver om de stora och svåra frågorna.
Välskrivna, långa inlägg som jag läser och begrundar .
Det är fint att det finns människor som orkar debattera och uttrycker sina åsikter i välformulerade meningar.
Jag har åsikter om mycket ... mycket bestämda sådana ... men oftast drar jag mig tillbaka och behåller åsikterna för mig själv.
Det här är mina funderingar och mitt liv , min egenvalda lilla värld som jag skriver om ...så jag fortsätter väl som jag alltid har gjort !
Det blev bara två tapetvåder uppsatta igår sedan var det slut på tapetklistret ! Lite taskig bild men om någon undrar hur tapeten ser ut så ...
Ser ni min nya "kaxiga" klocka ? Ovanligt djärv färg för att vara vald av mig .
Resultatet av gårdagens arbete är till min belåtenhet !
Nu skall jag på musjakt !

Inga kommentarer: