lördag 7 mars 2009

Vänner

Jag följer och läser flera bloggar.
Glada, sorgliga, underfundiga, förväntansfulla, arga, bittra , aggressiva, utmanande - det finns ett oerhört stort urval. Vissa engagerar mer än andra . En del bloggare känns, även om de egentligen är helt okända för mig, som om de vore mina vänner. Det är ju inte klokt - men så är det !
Jag hoppas för de sjuka, vill trösta de ledsna och inge hopp till de förväntansfulla !
Mina vänner där ute i cyber-space !

Kram på er och ha ett bra veckoslut !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varm hand till dig Strandskatan.
Somliga dagar behövs en omtanke som din extra mycket, fast vi egentligen inte alls känner varandra. Och du vet ju att just i dag behövs det lite extra.

Markattan

Anonym sa...

Jo, jag känner det på mig ! Vad skall man annars ha vänner till !

Anonym sa...

Märkligt, det här inlägget som du skrivit hade jag tänkt skriva själv. Jag har ingen aning om vem Strandskatan är egentligen men så ofta tänker jag på dig och undrar om man fått nån rar, rolig, underfundig kommentar.
Och det gäller ju fler förstås, vänner i rymden som man kan öppna sig för precis så mycket eller lite som man vill...Det är fina grejer det.
Så tack för den virtuella vänskapen.